Про Вовчанськ Галерея Звернення до головиКонтакти

Вовчанська міська рада

Офіційний сайт Вовчанської міської ради

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Новини на 14.05.2019 року

Підведено підсумки декларування громадянами доходів,

одержаних протягом 2018 року

Закінчилась кампанія по декларуванню громадянами доходів, одержаних протягом 2018 року. З початку року до Салтівського управління Головного управління ДФС у Харківській області подано 2655 декларації про майновий стан і доходи, в порівнянні з 2018 роком кількість поданих декларацій збільшилась на 74.

Сума задекларованих доходів складає 149 млн. 554 тис. 700 грн., в порівнянні з 2018 роком сума задекларованих доходів збільшилась на 41 млн. 278 тис. 100 грн..

Самостійно нараховані податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб цього річ склали 3 млн. 832 тис грн. Протягом цієї деклараційної кампанії від продажу сільськогосподарської продукції задекларовано 1 млн. 606 тис. грн. в порівнянні з 2018 роком сума задекларованих доходів збільшилась на 230 тис. грн. Самостійно нараховані податкові зобов’язання з військового збору склали 710 тис. 600 грн.

Змінено Порядок зупинки реєстрації ПН / РК

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області повідомляє. Уряд затвердив зміни до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цим Порядком, зокрема, визначено ознаки, у разі відповідності яким реєстрація податкових накладних не зупиняється.

Аналіз практичного застосування Порядку свідчить про ймовірність штучного використання несумлінними платниками податку таких ознак. Тому з метою попередження безпідставного уникнення зупинення реєстрації податкових накладних, штучного формування податкового кредиту актом скориговано відповідні ознаки.

Це забезпечать підвищення ефективності роботи контролюючих органів, не спричиняючи при цьому додаткового тиску на добросовісний бізнес.

/Постанова КМУ від 24.04.2019 р. № 391/

З 1 липня 2019 року суб’єкту господарювання потрібно придбати ліцензію на виробництво пального

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

 Так, з урахуванням зазначених змін, відповідно до ст. 2 Закону № 481 виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

 Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія видається за заявою СГ, до якої додаються:

копії засновницьких документів;

договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів. 

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Втратив чинність наказ Державної податкової адміністрації України та Державного казначейства України від 03 лютого 2011 року № 68/23

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області доводить до відома, що 19.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 04.03.2019 № 97 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України, Державного казначейства України від 03 лютого 2011 року № 68/23», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.03 2019 за № 289/33260 (далі – Наказ № 97).

Наказом № 97 скасовано наказ Державної податкової адміністрації України, Державного казначейства України від 03 лютого 2011 року № 68/23 «Про затвердження Порядку формування та надсилання узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.02.2011 за № 199/18937.

Наказ № 97 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» 19.04.2019 № 30.

Екологічний податок 2019: особливості оподаткування викидів двоокису вуглецю

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області інформує, що листом Державної фіскальної служби України від 26.04.2019 №13932/7/99-99-12-03-04-17 (далі – Лист № 13932), надано роз’яснення щодо особливостей податкового адміністрування у 2019 році екологічного податку за викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення в атмосферне повітря в частині викидів двоокису вуглецю.

Пунктом 240.7 ст. 240 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено: у разі якщо річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, суб’єкти зобов’язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення. Такі платники зобов’язані скласти та подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок за податковий (звітний) період, у якому відбулося таке перевищенню, у порядку, передбаченому Кодексом.

Враховуючи викладене та припис п. 250.9 ст. 250 Кодексу, пропонується платникам податків, у яких у 2019 році розрахунковий, сумарний за всіма стаціонарними джерелами, обсяг викидів двоокису вуглецю:

- не перевищує граничний обсяг викидів - подати до контролюючого органу за місцезнаходженням стаціонарного джерела забруднення заяву про відсутність у звітному році об’єкта оподаткування викидів двоокису вуглецю із додатком розрахунку оцінки обсягів таких викидів;

- перевищує граничний обсяг (500 тонн) - зареєструватися платником податку за викиди двоокису вуглецю та подати до контролюючого органу за місцезнаходженням стаціонарного джерела забруднення заяву про звітний період, у якому планується виникнення об’єкта оподаткування викидів двоокису вуглецю, із додатком розрахунку оцінки обсягів таких викидів.

При цьому платники декларують податкові зобов’язання за викиди двоокису вуглецю в частині обсягів викидів, що перевищують граничний обсяг, починаючи із звітного (податкового) періоду, у якому досягнуто граничний обсяг таких викидів.

Лист № 13932 розміщенно на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73360.html

Обов’язкове нарахування мінімальної заробітної плати:

законність вимог контролюючих органів

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області інформує платників податків, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР із змінами та доповненнями (далі – Закон) заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Згідно з ст. 3 Закону мінімальна заробітна плата – це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.

Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати визначено ст. 3 прим. 1 Закону.

Оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці (ст. 15 Закону).

Статтею 35 Закону передбачено, що контроль за додержанням законодавства про оплату праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та органи доходів і зборів.

Згідно з п. 80.1 та п.п. 80.2.7 п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету контролюючі органи здійснюють фактичну перевірку без попередження платника податків (особи).

Єдиний соціальний внесок для фізичних осіб – підприємців

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу, що для фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

ЄСВ визначається у розмірі 22 % до визначеної бази нарахування ЄСВ.

ФОП на загальній системі оподаткування зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.

Нагадуємо, що п. 164.1 ст. 164 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування для доходів, отриманих від провадження господарської діяльності, є чистий річний оподатковуваний дохід, який визначається відповідно до п. 177.2 ст. 177 ПКУ, згідно з яким чистим оподатковуваним доходом є різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.

Автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами доступно в «Електронному кабінеті»

Салтівське управління ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу, що в «Електронному кабінеті» для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

  • скоротити час при заповненні платіжних документів;
  • мінімізувати помилки при заповненні;
  • сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету» обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом», платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.